Co je to email marketing?
Email marketing je plánované rozesílání vyžádaných zpráv. Nejde o spam, ale účinnou formu přímého marketingu, která je jednoduchá a zabere méně času, než si myslíte.
Za úspěšným marketingem nemusí být pouze složité a drahé webové služby, ale i relativně levný avšak velmi efektivní software pro hromadné rozesílání zpráv. Potřebujete získat nové či oslovit stávající zákazníky? Nejrychlejším, nejlevnějším a nejefektivnějším řešením je účinná forma přímého marketingu – cílené rozesílání emailů. Elektronická zpráva je velmi silný marketingový nástroj. Použijete-li jej však nesprávně, můžete napáchat více škody, než užitku. Z následujících informací se dozvíte, jak postupovat při přípravě e-mailové kampaně.
Podle aktuálních průzkumů je email marketing nejúčinnější marketingový nástroj v moderních dynamických firmách a společnostech. Je to dáno celou řadou výhod, které email marketing přináší:
- oslovení cílové skupiny
- přímý prodej výrobků a služeb
- udržování dlouhodobých vztahů se zákazníky
- oslovení potencionálních klientů s Vaší nabídkou
- zacílení na fyzické i právnické osoby dle Vašich cílů a potřeb
Pro koho je program určen:
Pro každého, kdo
- potřebuje zaslat zprávu na více emailových adres
- nechce, aby každý příjemce viděl adresy ostatních spolupříjemců
- nechce spoléhat na pouhé vložení seznamu příjemců do kopie (skryté)
- potřebuje rozeslat nabídku zboží, oznámení o aktualizacích či změnách