Email Marketing Studio přináší vynikající přehled nad Vašimi e-mailovými kampaněmi v kombinaci s velice jednoduchým a intuitivním uživatelským rozhraním pro zpracováním e-mailů. „EMS“ umožňuje vytvořit šablony, které následně použijete pro pravidelné rozesílání zpráv. Rozesílání každodenních informačních letáků nebylo ještě nikdy jednodušší.
E-mailové kampaně
- Jednoduchá tvorba kampaní v WYSIWYG HTML editoru snadném na ovládání
- Možno použít externí editor html
- Pokročilé možnosti personalizace zpráv (“Vážená paní Olgo Malá” namísto “Vážený zákazníku”)
- Bez promo reklamy vkládané do e-mailů
- Import z existujících .htm nebo .rtf souborů
- Podpora vložení obrázků
- Vložení odkazu pro odhlášeni
- Automatické nastavení znakové sady
- Emailová zprava jak v HTML, tak prostým textem
- Možnost přidávání příloh
- Šablony
- Zabezpečená komunikace TSL(SSL)
- Naplnění seznamu příjemců:
- ruční přidávání
- přes schránku Windows
- importem z textového souboru
- importem z CSV souboru
- importem z XML souboru
- importem z XML DOC souboru
- importem z HTML souboru
- importem z databáze připojené přes ODBC
- importem z databáze připojené přes DBF
- importem ze souboru umístěného na webu
- importem adres z libovolné webové stránky
- importem ze souboru MS Excel
- importem ze souboru OpenOffice Calc
- importem ze souboru OpenOffice Write
- importem ze souboru MS Access
- importem ze souboru MS Word
- rychlé vyhledávání a řazení seznamu adres
- možnost uložení všech seznamů a nastavení do projektu pro možnost použití příště
- šifrované přihlašování k SMTP
- online kontrola existence emailových adres
Seznam příjemců
- Neomezený počet seznamů příjemců
- Import příjemců pomocí CSV, XLS, ODS, ODT, DBF, XML, TXT, HTML, MDB souborů
- Široký rozsah údajů o příjemcích
- Export ve formátech CSV a HTML
- Kontrola duplicitních záznamů
- Kontrola syntaxe emailu
- Kontrola validity emailového kontaktu
Rozesílaní kampaní
- Plánování rozesílání
- Automatická kontrola SPAM
- Podrobná historie odesílání
- Nastavení odesílání najednou nebo po nastavených dávkách
- Možnost nastavení informace o doručení
A co email marketing umí:
- ukládání vytvořených zpráv a jejich načtení jako soubor projektu
- vytvořit zprávy jednotlivě nebo přes BCC (neviditelná kopie) s definovaným počtem adres
- zprávy poslat přes SMTP server
- ke zprávám připojit přílohu
- zprávu vytvořit jako prostý text nebo v HTML formátu s náhledem a zvýrazněním kódu při editaci
- jednoduchou perzonalizaci zpráv – podpora proměnných (proměnné jsou při odesílání nahrazeny skutečnými hodnotami)